BMM Academy Resurse Puterea Cuvintelor
 

Experiment Puterea Cuvintelor

Experiment ManipulareCuvintele pe care le alegem pot influenta perceptia celor carora ne adresam. Studiasem mai multe pe tema asta dar am vrut nu doar sa testam ci si sa demonstram cursantilor nostri puterea exercitata de cuvinte in orice situatie. Am vrut mai ales sa subliniem importanta alegerii cuvintelor potrivite in vanzari si marketing. Mai voiam sa deschidem perspective noi scepticilor, celor care cred ca nu pot fi niciodata manipulati si ca manipularea este din genul science fiction din dosarul agentilor Mulder si Scully din X files.

Facusem acest mic experiment cu succes in grupe de 30-40 de oameni dar am decis sa incercam si intr-un grup mai mare.

Deci:

Experiment

3 martie 2011 la City Plaza Hotel, la inceputul unui curs de Guerrilla Marketing tinut in parteneriat cu Clubul Intreprinzatorului Roman, cei circa 120 de cursanti prezenti au fost rugati sa dea un „test de atentie" la detalii. Toti cei prezenti au urmarit acest filmulet (http://www.youtube.com/watch?v=2u7yrL9Ui0Y&feature=colike) iar la sfarsit au raspuns in scris la mai multe intrebari din care doar una ne interesa in mod deosebit. Se referea la viteza automobilului care a lovit biciclistul.

Circa 42% din cei care au raspuns au estimat o viteza intre 40 si 60 de km/ora in timp ce alti 48% au mers pe o varanta intre 100 si 120 de km/ora. Doar 10% au ales o varianta de mijloc. Foarte multi cu doua perceptii extrem de diferite, nu-i asa? De unde aparea oare o astfel de diferenta in contextul in care toti vazusera acelasi fragment de film? 

Ei bine... diferenta de perceptie fusese.. "incurajata" de modul in care pusesem intrebarile. Jumatate dintre persoane primisera un bilet unde, printre altele, era si intrebarea cheie care suna: „Cu ce viteza credeti ca se deplasa doamna cand a atins biciclistul?" in timp ce ceilalti au primit intrebarea formulata diferit: "Cu ce viteza credeti ca gonea nebunul cand a izbit biciclistul?" Acesta este doar un exemplu a modului in care ii putem influenta pe ceilalti prin cuvinte, in viata de zi cu zi, in vanzari sau in marketing.

Daca experiementul realizat de noi precum si subiectul vi se pare interesant si vreti sa aflati mai multe despre puterea cuvintelor in vanzari si marketing sau in relatia cu angajatii sau cu cei dragi, puteti sa participati la cursul de Instrumente pentru a-i convinge si influenta pe ceilalti. Cursul va fi organizat in 2 grupe, o grupa dedicata tehnicilor de  persuasiune si manipulare in vanzari si marketing si o grupa dedicata  relatiei cu angajatii si cu cei din jur. Cursul va fi organizat   in 23 si respectiv 30 Octombrie 2012. 

Pentru mai multe detalii click aici: Curs Manipulare si Persuasiune in Vanzari si Marketing si Tehnici de abordare a clientilor dificili

 

Oferte

3+ 1 gratuit la cursurile acestei luni

3+1 gratis la cursurile lunii Mai. 

N/A

 

Noutati

Cus Auditori ISO 9001:2015

 Curs Auditori interni ISO 9001:2015

Grupe noi in luna Februarie pentru cursul de Engleza pentru afaceri

Grupe noi in Februarie. 

Tratarea obiectiilor in vanzari

Prea scump! Concurentul tau imi da mai ieftin! Trebuie sa ma mai gandesc!