Cursuri Zona Vanzari
Cursuri Vanzari
 

Cursuri pentru Vanzari

Cand rezultatele oamenilor de vanzari nu ating nivelul asteptat, fiecare membru al echipei de vanzari are tendinta sa dea vina pe altceva sau pe altcineva. Managerii se uita nemultumiti inspre oamenii de vanzari care la randul lor critica produsele sau se plang de preturi. Uneori se da vina si pe clientul ale carui pretentii exagerate exaspereaza pe toata lumea. Anii de experienta in vanzari, managementul vanzarilor si experienta in consultanta in firme din diverse verticale ne-au pregatit pentru o abordare holistica in analiza vanzarilor. La baza rezultatelor atribuite departamentului de vanzari sta un intreg angrenaj a carui functionare este in stransa legatura cu performanta fiecarei componente.

Cifra de vanzari este rezultatul mai multor influente, asa cum reiese din formula de mai jos:

Vanzari = P x M x Mv x Pv x O Unde:

P = pozitionarea, felul in care produsul este perceput de client si modul in care se diferentiaza de cel al concurentei. Daca produsele nu se diferentiaza de cele concurente prin aspecte relevante pentru client, alegerea se va face strict pe criteriul pretului cel mai mic.
M = marketing, (in sensul larg al cuvantului) adica totalitatea activitatilor de anticipare, de identificare a nevoilor clientilor si de raspuns in mod profitabil la acestea, fara a lasa la o parte promovarea inteligenta si bine targetata.
Mv = managementul vanzarilor care presupune coordonarea unitara a oamenilor si a proceselor de vanzare pentru a avea rezultate cat mai bune cu costuri cat mai mici.
Pv = procesul de vanzare cu etapele sale si abordarea specifica (tranzactional sau consultativ), cu regulile si bunele practici care nu pot fi ignorate
O = omul de vanzari cu abilitatile necesare, cunostintele despre produs si proces si atitudinea potrivita

Pornind de la nevoile clientilor sai, echipa de la BMM Academy a pregatit o serie de cursuri care vizeaza toate aceste componente. In functie de nevoile dumneavoastra, puteti sa va indreptati inspre una sau alta din directiile de pregatire propuse de noi sau putem stabili impreuna, pe baza unei discutii, directia cea mai buna pentru organizatia dumneavoastra. 

Curs Curs Promovare de Gherila

Ne sunt familiare filmele si documentarele despre luptele de gherila, in special cele ale micilor grupari vietnameze impotriva giganticei manifestari de forta a armatei americane. Ce au in comun razboiul de gherila si marketingul? In ambele cazuri suntem uneori pusi in situatia de a lupta (pentru teritoriu sau pentru clienti) cu o entitate a carei forta financiara/numerica o depaseste cu mult pe a noastra. O infruntare fata in fata este o misiune kamikaze. De aici si nevoia de a apela la strategia si tacticile de gherila care tind sa se concentreze pe folosirea unei unitati mici si flexibile, cu resurse mai putine ...[citeste mai mult]

Curs Curs Managementul vanzarilor - Program Sales Tuning

Program Sales Tuning -optimizarea vanzarilor -curs pentru manageri

Cursul raspunde la urmatoarele intrebari presante pentru orice manager: Cum pot stabiliza sau creste vanzarile?, Cum sa asigur predictibilitate si constanta vanzarilor realizate de echipa mea?, Cum pot sa scad costurile cu vanzarea eficientizand activitatea, Cum pot recruta oamenii potriviti pentru vanzari?, Cum ma asigur ca angajatii noi dau rezultate cat mai repede?, Cum evaluez performanta din perspectiva operationala si financiara?, Care sunt indicatorii financiari relevanti in managementul vanzarilor?, Care sunt indicatorii operationali care influenteaza vanzarile?.... [citeste mai mult] 

Curs Curs Tehnici de abordare a clientilor dificili

Cu totii avem in zona profesionala cateva persoane care „dau culoare vietii noastre", indiferent ca ne fac sa vedem rosu sau negru inaintea ochilor. Vestea proasta este ca aceste persoane sunt consumatoare de resurse si energie. La fel ca „dementorii" din lumea lui Harry Potter, persoanele dificile reusesc sa ne strice pofta de viata si buna dispozitie. Mai grav, prin starea de tensiune pe care o creaza, pot sa afecteze rezultatele noastre zile intregi si uneori relatia cu colegii sau familia. Vestea buna este ca prin bataile de cap pe care le genereaza, sunt de multa vreme sub microscopul psihologilor. Stim asadar cauzele comportamentului lor, tiparele de reactie si astfel putem dezvolta tehnici care tin cont... [citeste mai mult]

Curs Curs Instrumente pentru a-i convinge si influenta pe ceilalti

Aveti idei excelente si totusi ceilalti (colegi, angajati sau superiori) nu le inteleg si nu le accepta? Aveti produse foarte bune si totusi clientii dumneavoastra sunt greu de convins? Vreti sa-i convingeti si influentati mai usor pe cei din jur, fie ei clienti, angajati sau colegi? ... [citeste mai mult]

Curs

 Curs Strategie

Strategia de pozitionare se refera la gasirea si folosirea avantajului competitiv. Ce ne permite sa ne pozitionam in asa fel in mintea sau sufletul consumatorului consumatorului incat sa ne aleaga pe noi? Ce anume ne permite sa ne diferentiem de concurenta in asa fel incat clientul sa ne aleaga in mod repetat produsele sau serviciile? Ca pentru a avea succes in aceasta perioada hipercompetitiva pe care o traim trebuie sa avem o pozitionare corecta si sa fii diferit de concurenti dand astfel un motiv clientului sa ne aleaga... [citeste mai mult]

Curs

 Curs Marketing pentru Top Management

Peste 86% din managerii intreprinderilor mici si mijlocii folosesc termenul de marketing pentru activitatile de reclama si publicitate, realizarea brosurilor si a cartilor de vizita, eventual a site-ului companiei. Privit doar din acest unghi, nu este de mirare ca marketingul este vazut  ca un instrument cu rezultate discutabile si ambigue si mai mult ca o cheltuiala decat ca o investitie . Marketingul acopera, in realitate, o gama mult mai larga de decizii si activitati. Intelegerea modului in care toate acestea sunt corelate cu pozitionarea competitiva si a impactului pe care decizii dintr-o anumita directie il va avea in alta reprezinta cheia succesului. Echipa de traineri de la BMM Academy a dezvoltat un curs intensiv de Marketing pentru top management. Indiferent ca doriti sa vorbiti aceeasi limba cu echipa...  [citeste mai mult]

Curs

 Curs de vanzari - Programul Sales Tuning

Program Sales Tuning -curs practic de abordare a vanzarilor dificile

CE trebuie sa fac si CUM astfel incat, la nivelul fiecarei etape, sa imbunatatesc rezultatele, sa scad costurile si sa minimizez stresul sau frustrarea... [citeste mai mult]

 

 
"De ce nu vindem suficient?" Eficientizarea vanzarilor
De ce nu vindem suficient ? Articol Management BMM
E-curs de vanzari care trateaza aspectele ce trebuie urmarite cand nivelul vanzarilor lasa de dorit. E-curs de vanzari despre cei 9 pasi pentru cresterea eficientei procesului de vanzare si tehnologia care permite acest lucru
   

Oferte

3+ 1 gratuit la cursurile acestei luni

3+1 gratis la cursurile lunii Mai. 

N/A

 

Noutati

Cus Auditori ISO 9001:2015

 Curs Auditori interni ISO 9001:2015

Grupe noi in luna Februarie pentru cursul de Engleza pentru afaceri

Grupe noi in Februarie. 

Tratarea obiectiilor in vanzari

Prea scump! Concurentul tau imi da mai ieftin! Trebuie sa ma mai gandesc!

 

Autentificare

Cont nou
Am uitat parola
 

Referinte

 
Cursul parcus cu BMM Academy, s-a desfasurat intr-o atmosfera prietenoasa si vesela,si in acelasi timp mi-a adus plusul informational legat de sistemului de management al calitatii. Avand in vedere ca a fost bazat pe discutii interactive si aplicatii practice, am fost captivata, in continuare fiindu-mi usor si gasind aplicabilitatea informatiilor in viata de zi cu zi (cea profesioanla mai ales).Sunteti extraordinari!

G. Babas - ING